محاسبه بیمه بدنه

بدون شک بیمه بدنه  یکی از اصلی ترین سرمایه های ما ایرانیان را در برابر خطرات و بلایا بیمه کرده و اطمینان خاطر حاصل از آن موجبات آرامش ما را فراهم می‌کند. از نرخ بیمه بدنه  به دو صورت سنتی و آنلاین می‌توان مطلع شد. در روش سنتی با مراجعه و یا تماس با نمایندگی‌های بیمه محاسبه بیمه بدنه انجام می‌شود. در روش آنلاین با استفاده از اینترنت و وب‌سایت‌های بیمه می‌توان با وارد نمودن اطلاعات خودرو و پوشش‌های تکمیلی مورد نظر،محاسبه بیمه بدنه را انجام داده و به نرخ بیمه بدنه دست یافت و حتی می‌توان نرخ پوشش‌ها را کم و زیاد کرده و قیمت‌ها را مقایسه کرد.

معیارهای محاسبه بیمه بدنه

به طور کلی در بیمه بدنه خودروها به چهار دسته کلی تقسیم می‌شوند. این تقسیم‌بندی‌ها شامل سواری، بارکش، اتوبوس و مینی بوس‌های درون شهری، اتوبوس و مینی بوس‌های برون شهری هستند. براساس نوع خودرو، قیمت (روز) خودرو و تعداد سیلندرهای خودرو محاسبه بیمه بدنه انجام می شود، باید به این نکته توجه داشت که خودروهای بالای 20 سال بیمه نمی شوند ( به علت فرسودگی بدنه) و اتومبیل های زیر10 سال نیز اضافه نرخ شامل حالشان نمی گردد در نتیجه طبق تعرفه بیمه بدنه محاسبه می شود،اما از سال11 به بعد هر سال 5% اضافه نرخ بیمه بدنه شامل بیمه بدنه خودروها می‌شود.

محاسبه بیمه بدنه

بازدید اولیه از اتومبیل:

راه دیگر اثبات قابلیت پوشش بیمه بدنه برای اتومبیل‌های معرفی شده، کارشناسی بازدید اولیه از وسیله نقلیه معرفی شده توسط کارشناس مورد تأیید شرکت بیمه است که کارشناس مزبور باید دارای مجوز کارشناسی بازدید اولیه و کد اختصاصی بوده و گزارش مربوطه را جهت صدور بیمه بدنه ایران تهیه نماید.

پوشش های فرعی یا تکمیلی بیمه بدنه  :

پس از محاسبه بیمه بدنه و اعلام  نرخ پایه بیمه بدنه انتخاب پوشش‌های تکمیلی مناسب نقش به‌سزایی در قیمت نهایی بیمه نامه دارد.بیمه گزار بیمه بدنه با انتخاب هرکدام از پوشش های تکمیلی زیر و نهایتا پرداخت حق بیمه مربوطه می‌تواند از مزایای پوشش های انتخاب شده بهره مند گشته و در زمان بروز حادثه، خسارت‌ آن را دریافت نماید.

این پوشش‌های تاثیر گزار در محاسبه بیمه بدنه عبارتند از:

1-  بلایای  طبیعی : خسارت هاي ناشي از سيل ، زلزله و آتشفشان
2-  شکست شیشه به تنهایی و به عللی غیر از خطرات اصلی
3- غرامت عدم استفاده از وسیله نقلیه درمدت تعمیرات
4- خسارت هاي وارده در اثر پاشيده شدن رنگ ، اسيد و ساير مواد شيميايي روي بدنه اتومبیل بیمه شده
5- خسارت ناشي از كشيدن ميخ و ساير اشياء تیز و مشابه روي بدنه موضوع بيمه
6-  پوشش خارج از کشور : تحت پوشش بیمه قرار گرفتن خودرو در خارج از مرزهای کشور
7- افزایش قیمت خودرو بر اثر نوسانات قیمت در سال بیمه ای
8-  سرقت لوازم خودرو که خود بر دو نوع است :
1-8 سرقت لوازم جزیی
2-8 سرقت کلیه لوازم خودرو

استفاده از تخفیف‌ها در بیمه بدنه :

با توجه به مطلب فوق حاسبه بیمه بدنه  صورت گرفته و در نهایت نماینده بیمه می‌تواند با استفاده از تخفیف‌های متعددی که بیمه بدنه برای بیمه‌گزاران محترم در نظر می‌گیرد نرخ بیمه بدنه را کاهش داده و بیمه بدنه را با قیمت و شرایط مناسب در اختیار بیمه‌گزار قرار دهد.

برای محاسبه بیمه بدنه و اطلاع فوری از تخفیات با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

محاسبه بیمه بدنه

نمایندگی جنرال بیمه ایران4576

محاسبه فوری بیمه بدنه ایران

تماس

09121063949

021-88177155

پیامک

09391063949



 

 

 



مطالب مفید:
نمایندگی بیمه ایران تهران
بیمه بدنه ایران
بیمه مسئولیت ایران
بیمه آتش سوزی ایران
نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران
نمایندگی بیمه ایران در مرکز تهران
نمایندگی بیمه ایران شمال تهران
تخفیف بیمه بدنه
محاسبه بیمه بدنه
استعلام بیمه بدنه
بیمه بدنه قسطی
پوشش‌های تکمیلی بیمه بدنه

 


نمایندگی بیمه ایران تهران بیمه ,بدنه ,محاسبه ,خودرو ,تکمیلی ,قیمت ,بیمه بدنه ,محاسبه بیمه ,بیمه ایران ,بدنه ایران ,نمایندگی بیمه ,بیمه ایران تهران ,کارشناسی بازدید اولیه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مطالب جالب و خواندنی از همه چیز و همه جا الان بخر تحویل بگیر mod video games کتابخانه باقرالعلوم درسجین tarafdar to فروشگاه هسویاوم استیج استار2017 خاله زمزمه و بچه ولوله نیک ناز,اخبار,عکس,بازیگران,آرایش و زیبایی,مدل,عاشقانه,خنده دار